Защо да избера вас?
Защото всеки ден ставаме с мисията да сме най-добрите и не спираме, докато не сме дали всичко от себе си.

Избирайки Aurea, избираш отбор от Apple фенове също като теб, които направиха скока да преследват мечтите си и да превърнат страстта и хобито си в нещо, което те докосва - усещането на истинското Apple преживяване.
blog.alts.img1
Кога работите?
Тук сме за теб всеки ден от 10:00 - 22:00 часа.

Apple специалистите ни са на разположение както на чат на живо, така по телефона на 0889 599 777 и 0888 754 321, а онлайн поръчки и сервизни заявки се приемат 24/7, за да пътува пратката ти към теб възможно най-скоро!
blog.alts.img2
Колко време отнема доставката?
Никой не обича да чака и перфектно разбираме това. Точно по тази причина сме се постарали да направим доставките супер бързи.

Ако поръчаш до 17:00 часа, стандартната ни безплатна доставка ти гарантира изпращане в същия ден от Понеделник до Петък.
Ако пък си от София и поръчката ти трябва да пристигне светкавично, предлагаме експресна доставка в същия ден срещу още 10.00 лв.
blog.alts.img3
Как мога да платя?
Как не можеш е по-добрия въпрос. Онлайн приемаме поръчки с карта, на изплащане с БНП Париба Лични Финанси, банков превод към сметките ни в UniCredit Bulbank и Пощенска Банка, ePay, EasyPay или наложен платеж.

Допълнително, всеки наш куриер носи в себе си мобилен ПОС терминал и касов апарат.
blog.alts.img4
Как да изпратя устройството си за сервиз?
Супер лесно! Трябва само да се свържеш с наш Apple експерт, който ще съдейства с всички детайли и ще заяви безплатен куриер до теб, който да вземе устройството ти, а когато е готово, да го върне обратно при теб.

Нашите специалисти са на линия за чат на живо в сайта или на един от двата телефона - 0889 599 777 и 0888 754 321 всеки ден от 10:00 - 22:00 часа.
blog.alts.section5
Имате ли Apple оторизация?

Абсолютно не.

И въпреки това, зареждаме стоката си от същите места, както всеки оторизиран магазин, даваме ти същата гаранция, а като бонус получаваш високото ни ниво на обслужване и знанията на нашите експерти с години опит.

Kолкото и да обичаме Apple, оторизацията остава нещо, което би ограничило в пъти възможностите ни да ти предложим най-добрите услуги спрямо нашите разбирания.

Нека вземем за пример сервиза на Aurea, в който работят и техници с години опит в оторизирани сервизи, които сега имат много повече възможности да поправят твоя iPhone, iPad или Mac, защото Apple не ограничават достъпа ни до части или видовете ремонти до проста смяна на дисплей или батерия.
blog.alts.img4
Защо не искате да сте оторизиран сервиз?
Както споменахме, Apple не дават свободен достъп до частите на своите устройства.

От една страна това е добре, защото предпазват потребителите, от друга обаче, е пречка за всеки легитимен сервиз като Aurea.

Приемайки да сме оторизиран сервиз, означава, че в случаите, когато клиент дойде при нас със спукано стъкло на своя iPad, ние следва да направим цялостна подмяна на устройството на стойност близка до тази на ново, вместо просто да заменим дисплея с нов, на по-достъпна цена и при това в много по-кратък срок.
blog.alts.section7
С какви части работите тогава?
Всичко изброено, съчетано с годините ни опит, ни доведе до решението.

То се крие в така наречените OEM, или още познати като Original Equipment Manufacturer компоненти. ОЕМ стандартът се прилага за части, които са произведени по всички стандарти на производителя, често и в същия завод, с единствената разлика, че не носят отличителни белези като например лого.

Заставаме зад качеството на всеки един ремонт в Aurea, защото освен от опита на нашия екип, то е подкрепено с правилните компоненти, доставени от немски и английски партньори, опериращи в световен мащаб с хиляди поръчки дневно. И понеже не обичаме празните думи, подкрепяме своите с двойно по-дълга гаранция от тази на оторизираните сервизи - 6 месеца.
blog.alts.img4
Как мога да върна стока?
Имаш право да върнеш всяка стока в рамките на 14 календарни дни от датата на доставката, стига да не е нарушена целостта на опаковката, или в случая с Apple устройствата - продукта да не е бил стартиран, тъй като в тези случаи гаранцията му започва да тече автоматично.

В случай, че горните условия са изпълнени, винаги можеш да върнеш продукт обратно към нас, като ни пишеш на info@aurea.bg и включиш номера на поръчката, а ние ще организираме всички детайли по връщането.
blog.alts.section9
Правим плащането лесно:
Нашите партньори: