FAQ
Някои от най-често задаваните въпроси.
Само в София ли работите?
Не! 😊
Работим за цяла България с нашите партньори от Speedy. Доставката и обратното връщане са напълно безплатни за теб, като е необходимо само да ни дадеш адрес и час в който е удобно да мине куриера, а ние ще го заявим и ще се погрижим за всичко останало.
Колко време ще отнеме ремонта?
Стараем се да сме максимално експедитивни с всеки един ремонт и да не задържаме устройството ти повече от необходимото, но е трудно да се даде фиксирана рамка за всички случаи.
Това което можем да дадем като ориентир е, че често за смяна на батерия и дисплей на iPhone, нещата стават в същия ден, но има и по-сложни ремонти като намокрени дънни платки, които са супер специфични и отнемат по-дълго.
Имате ли Apple оторизация?
Абсолютно не. И то по наша преценка.
Kолкото и да обичаме Apple, оторизацията остава нещо, което би ограничило в пъти възможностите ни да ти предложим най- добрите услуги спрямо нашите разбирания.
Ако се оторизираме, Apple ще ни забранят да извършваме над 60% от ремонтите, които можем да ти предложим в момента.
Например всеки ремонт на iPad. Ако счупиш стъклото на дисплея, можем да го сменим, вместо да изхвърлим целия iPad и да си доплатиш за нов. Друг подобен пример са ремонтите на Apple Watch, а да не започваме и с поправките на дънни платки след намокряне или удар, където единствената опция на Apple е да се изтрие или изхвърли стария телефон и да се вземе нов с доплащане, дори в стария да имаш най-важните снимки и спомени от живота си.
Защо да избера вас, ако не сте се оторизирали?
Защото свободата, която това ни дава, е причината да можем да ти помогнем по начини, които дори Apple не могат.
Защото знаем колко е важно да ти дадем най-качествената услуга, за да елиминираме всички съмнения от това, че сме избрали да не се оторизираме.
Защото целта ни е да ти дадем най-добрата услуга и да сме професионалисти в това, което правим, а не да изпращаме дънната ти платка за смяна и да загубиш всички данни от нея, вместо да я поправим, както често е напълно възможно. Да не говорим, че е значително по-изгодно и по-бързо за теб.
Перфектно разбираме, че има и клиенти за които да се оторизираме е от най-голямо значение, но смятаме, че доста по-голяма част ще разберат мисията ни и това, че всичко е с ясна идея.
Ако сте толкова добри, щяхте да сте оторизирани, а не да сте "гаражен" сервиз.
Това ни е любимото. И честно казано, в България сме имали доста примери, за да внимаваме именно за това понятие, така че не ти се сърдим, ако си го помислил някога.
Много клиенти се изненадват, именно когато видят, че сме инвестирали повече в оборудване от 95% от оторизираните Apple сервизи. Или че офисите ни са по-модерни и обзаведени като луксозен зъболекарски кабинет, отколкото познатата "работилница".
Това е така, защото приемаме името си изключително сериозно и не бихме си позволили да го изложим на риск с ниско качество на услугата.
Така че, ако за теб това е важно и ни разбираш, заповядай в някой от офисите ни и усмихнатите ни момичета ще се радват да те посрещнат и да ти предложат чаша ароматно кафе докато приемаме устройството ти.
С какви части работите?
Всичко изброено, съчетано с годините ни опит, ни доведе до решението.
Използваме единствено оригинални и OEM компоненти. ОЕМ стандартът се прилага за части, които са произведени по всички спецификации на производителя, често и в същия завод, с единствената разлика, че не носят отличителни белези като например лого.
Заставаме зад качеството на всеки един ремонт в Aurea, защото освен от опита на нашия екип, то е подкрепено с правилните компоненти, доставени от немски и английски партньори, опериращи в световен мащаб с хиляди поръчки дневно.
И понеже не обичаме празните думи, подкрепяме своите с двойно по- дълга гаранция от тази на оторизираните сервизи - 6 месеца.