Филтри
61 продукта
FAQ
Виж отговорите на някои от най-често задаваните въпроси.
Колко време отнема доставката?
За налични продукти доставката се извършва за следващия работен ден, при постъпила поръчка до 17:00 ч.
Каква е гаранцията?
Гаранцията е стандартната за България и включва 2 години за физически лица и 1 година за юридически.
Първата година се обслужва от Apple в цял свят, а втората важи само в България.
Устройствата нови ли са?
Да, всички устройства са фабрично нови и запечатани, с пълната заводска опаковка и гаранция от производител.
Работим с всички основни складове на Apple в Европа и гарантираме за качеството и произхода на всеки артикул.
Какви са начините на плащане?
Направили сме нещата максимално удобно - можеш да поръчаш с карта през сайта, както и по банков път или на вноски.
Допълнително предлагаме и опцията за плащане на място в наш обект, или на куриер при получаване.
Мога ли да върна поръчка?
Няма проблем да върнеш поръчка в рамките на 14 дни от нейното получаване, стига да не е нарушена целостта на фабричната опаковка.
Промоцията с 0% лихва има ли допълнителни такси?
Не, общата сума на всички безлихвени плащания за избрания период е равна на обявената цената на продукта.
Колко време отнема доставката от склад?
За продукти, налични в централен склад, средния срок на доставка е между 7-14 работни дни.